Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2005-07-17, 22:19
Anlis avatar
Anli Anli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Uppsala
Inlägg: 39
Standard Sv: Möte på Maltezi

Citat:
Ursprungligen postat av ramses
Ja, en del av oss svenskar har nog missuppfattat allemansrätten . Måste fråga ang. Maltezi; vi var i katapola åkte därifrån 20/6. Då höll en kille, man såg honom överallt i byn, flintskallig, trevlig, på med att göra iordning serveringen för säsongen på stranden. går det bra för dom ? var bodde ni?
Vi var i Katapola 16- 26/6, alltså samtidigt som ni var där. Vi bodde dessutom på samma ställe (det har jag sett när jag läst dina inlägg om boende) Vi bor alltid hos Titika, det har vi gjort sedan vi kom dit första gången -97. Vi kan inte tänka oss ett bättre ställe, lugnt, rena och fina rum, och så är ju Titika och George helt underbara människor.

Hur det går för Dimos på Maltezi vet jag inte riktigt, men innan vi åkte hade han hunnit öppna sin servering. Det spelades musik och ett tjugotal solstolar med parasoller stod uppställda på stranden. Det var dock inte alls så mycket folk än, men det blir säkert full fart där i juli och augusti. Vi får väl hoppas det, för han la ner en hel del jobb på att göra det fint där.
(men jag gillar nog Maltezi mer utan solstolar och musik... )
Svara med citat