Visa ett inlägg
  #59  
Gammal 2017-10-06, 10:22
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Karpathos/Rhodos i sep 2017

fredag 6.10
Hej!
Igar soeau fick jag for forsta gangen besok i min lagenhet av danska paret Anne och Bo, som bor peau Garden Villa ,och jag har forstas varit granne med dom flera ggr....Hursomhelst, soeau brukar vi traeffas och kaeka, sou igar traeffades vi hos Nikos, han med cyklarna och som har det vaenstra girostaellet nedanfor taxi...Efter maten knallade vi upp till mej, mittemot Mertonas i den branta backen, och bryggde en del starkt Lofbergskaffe samt nan liten kaka....Daerefter knallade vi in till mamma Eva, daer vi satt nan timme och pratade. Hon har lite svart att rora sej, sou det aer laettare for henne att fa besok,soeau det var kul att hon fick traeffa nagra av mina bekanta fr Skandinavien....
Nu peau Zephyros for att om mojligt hitta nan ok biljett, men just nu ligger priserna runt 2.5-3 tusen till Sverige....
Sen har det kommit till nya bolag, t.ex Pegasus....Nan haer som hort talas om, eller rest med??
Naja, jag har ju ingen bestaemd tid att komma hem till, soueau det ordnar sej,aeven om det kaenns lite motigt just nu.....Jag tror jag gar och tar mej en kaffe seau laenge....
Mikke
Svara med citat