Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2008-08-01, 11:00
Agda Agda är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Mariestad
Inlägg: 703
Standard Flyttlasset har gått!

Ja, nu är det gjort!
Jag har flyttat tillbaka till Sverige! Det känns otroligt skönt!
Varför blev det så nu då? Jo, de två senaste åren i Grekland hände det alldelse för mycket jobbiga saker bränder, jordskalv, hettan, vattenbrist, dödsfall m m. Allt detta gjorde att jag ville komma närmare mina nära och kära igen.
Jag litar inte på den grekiska sjukvården heller längre.De har gjort alldeles för många misstag som jag känner till för att jag skall kunna känna mig trygg. Kanske kan jag inte heller lita på den svenska vården men det känns ändå lite tryggare.

Nästan alla djuren är med (de som inte fick följa med stannade hos svenska vänner), en med djur och en med bohag. Sedan bar det iväg genom Europa och upp till norrland.

Bara några timmar efter vi lämnat Patras blev det jordbävning med några döda. Jag hade ingen aning om det och undrade varför jag fick massa sms med frågan "lever ni?".Händelsen gjorde mig bara säkrare på att jag tagit rätt beslut,att återvända till Sverige.

Visst känns det konstigt, saknar jag Grekland?Nej, men mina vänner. I framtiden skall jag njuta av Grekland och allt som är bra där ,som turist!

Agda
Svara med citat