Visa ett inlägg
  #19  
Gammal 2011-06-30, 22:20
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Et lite stykke Norge...

Citat:
Ursprungligen postat av Getty Visa inlägg
Åh vika fina bilder, förra sommaren åkte vi från Narvik och en bit ned i Norge och man blir ju alldeles tagen av alla vackra vyer. Funderar på att köra Norge runt nästa sommar.
//Ingela
Takk, Ingela
Kjørte dere så til Vesterålen/Lofoten? D e r er det vakkert, det vet jeg selv om jeg ikke har vært der...enda!
Om dere velger å kjøre i Norge neste år så håper jeg dere får fint vær
Det er jo d e t som er det mest usikre her i Norden, selv om direkte u v æ r også kan være fasinerende, så er det nok med en dag av det
A l t er jo penere i sol

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Visst hittar man LÄTT alternativ till Grekland även i Norden!
Makalöst vackert Kari, att se dessa bilder från en för mig "vit fläck" på kartan.

Kan inte ni andra i Danmark och Finland visa bilder från era länder?Lissi
"På vegne av Norge" - takk til deg og, Lissi
- og forslaget ditt er godt, jeg vil også gjerne se bilder fra Finland , der har jeg aldri vært - og Danmark - selv om det er flere områder jeg kjenner der, så har jeg mye usett og
Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
Vackra bilder Kari.
Vår dotter var i Ålesund och trakterna runt omkring för två år sedan.
Vi blev fulla i skratt när hon kom hem och visade bilder och berättade om "hur vackert" det var. Hon var då 16 år, i den åldern brukar man inte benämna platser som "vackra"
Takk, Hellen
- og jeg er enig i at det ikke er v a k r e steder 16 åringer bruker feste seg ved - men blir det vakkert nok så ser de det nok, og Ålesundområdet e r spesielt vakkert
Svara med citat