Visa ett inlägg
  #66  
Gammal 2015-09-14, 16:46
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Höstresan 2015 till Cykladerna

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Men Birgitta, det var detta "raljerande" över "solpressare" som jag reagerade på INGET annat.

Lissi
Det är få trådar som jag upplever mera läsvärda än just Arnes och Birgittas. Det som gör att jag läser dem med stort intresse och nästan alltid med många glada skratt, ja det är just att de är så personliga och "raljerande". Det är ju det som gör att det är så kul att läsa.

Jag ler och skrattar gott ibland, när jag läser om era menyval (som förvisso är fjärran ifrån mina egna, utan att jag störs av det), om er dygnsrytm (som är fjärran ifrån min egen utan att jag störs av det), om era resor med "rysansvärda" farkoster (som definitivt är helt annat än min kärlek till havet), och just därför är det så underhållande att läsa era rapporter.

Detta är inget "försvarsinlägg" eftersom det finns det inget behov av, utan bara en stilla vädjan, "keep swinging" och fortsätt att "raljera". Jag ser med intresse fram emot fortsatta rapporter om mina jämlikar, de där "solpressarna".

Förresten, en stilla fråga. Vi har länge haft intresse av ett besök på Amorgos. Men en detalj som lite har bekymrat oss är total? avsaknad av solsängar. Vi känner behov av det m a a allmän åldersskröplighet. Finns det numera tillgång till sådant på någon strand på Amorgos?

Ha det fortsatt gott!
Masse
Svara med citat