Visa ett inlägg
  #10  
Gammal 2018-05-30, 05:46
mkh mkh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2006
Ort: Uppsala
Inlägg: 209
Standard Sv: Sen maj, stafylos beach.

Det var bra och fint på hovolosstranden. Dock bökigt att komma dit. Vi prickade säkert högvattnet... Men sensmoral nackdelen men att åka så här tidigt ör att det ör så jämra kallt i vattnet. IGår snorklade jag lite på limonari, men man är genomfrusen efter en stund...
Annars är allt bra, blommorna blommar. Sitter tidig morgon på balkongen. Fåglarna (inklusive kråkorna) håller morgonkonsert för mig.

Men måste göra mer reklam för mandos beachfront. Ägaren gör verkligen allt för att man ska känna sig hemma. Jag hade missförstått och trodde det var frukost i priset, men de börjar med frukost 1a juni (just nu tror jag vi är själva här, förut var det ett annat par). Men då bara fixar han frukost iaf åt oss. Ett par skivor bröd hans mammas hemgjorda marmelad. Ägg från hönsgården han har här. Oliver där han pekar ut träden de plockats på (av hans mamma). Hybil fixade han också rabatt på åt oss och de körde hit bilen, uppgraderade oss dessutom i storlek gratis.
Och många tips som " gyrosställena på turisttorget köper sämre kött från slaktaren, handla i kantinan vidparkeringen istället (typ en matvagn). De köper kvalitetskött." Och den stora tomten är så välskött ned olivträd och blommor i möngder. Och så de omtyckta och välsköttadjuren. Det går en vild and här med ett par av sin avkomma, som han räddade skadad, de kan flyga iväg, men de har all inklusive, så de stannar...
Men skulle inte vilja bo på denna plats under högsäsong, men så här är det underbart!😊
Svara med citat