Visa ett inlägg
  #72  
Gammal 2012-09-24, 09:19
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Mikke till Karpathos i september...;-D

Mandag morron:
Nu pa Zephyros for att haemta mer linolja. Jag har ungefaer haelften av balkongdorrarna kvar att olja pa Florida Studios, sen flyttar jag (nog) till Garden Villa.....
Det kom flera bekantingar fran Holland till Zephyros igar kvaell, bl.a Jan & Ina, som alltid hyr en bil och de senaste tva aren har vi tillsammans farit upp till Avlona och forbi byn tills vaegen tar slut.Sen har vi knallat stigen ner mot Tristomo, men aldrig kommit aenda fram.... Det aer faktiskt 4.5 km stig dit, sa helt enkelt aer det inte, men vackert landskap och ovanliga faglar....Vi far se om det blir ett da capo i ar.....
Vaedret idag aer fint med laber bris och bla himmel. Just nu aer Andreas svaerforaeldrar Minas och Sophia pa Zephyros och donar med frukost till gaesterna.....Jag ska smita ivaeg och kika upp hos tandlaekarn Spanos, for att paminna dom om min existens.....Sist jag var daer blev det sista dan, och det vill jag gaerna undvika,ifall det skulle behovas mer tandvard....
Jag maste oxo erkaenna att jag inte doppat mej aen.....Fast jag har med en budgetversion av undervattenshus till kameran....

Senast redigerad av Mikke den 2012-09-24 klockan 09:50.
Svara med citat