Visa ett inlägg
  #7  
Gammal 2010-02-22, 11:29
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Mälardalen
Inlägg: 2 690
Standard Sv: Basta ön att åka till med 2 barn under 4år?

Citat:
Ursprungligen postat av yoyo_n Visa inlägg
Later harligt. Ar det sandstrander pa Kefalonia i Lassi? Vill att barnen ska kunna springa omkring och bada utan att behova ha skor pa sig. Har du nagra forslag pa bra hotel for barn?
Hej!
Ja, Makris & Plats Gialos är rena sandstränder. Annars så hade jag själv inte bevistat dem så frekvent .... Barnen kan springa runt utan att göra sig illa på en massa sten. Det enda är väl att sanden kan vara ganska så het ...
Ang barnvänliga hotell så bodde vi på Irinia Studios i somras. Det bodde mest engladsturister där, men det var en jättefin utsikt. Hotellet ligger snett ovanför Sissy, som många här i forumet verkar ha bott på. Vi använde poolen på Sissy några ggr, då våra kompisar bodde där, och de tyckte hotellet var ok. Liberata resort har jag bott på och det var ju ett kanonhotell, men mördarvägen upp till hotellet var ju alldeles för jobbig med barvagn... Silo var bra, det ligger mitt emellan supermarket Lassi och Makris Gialos.
I övrigt har jag bott på några ställen jag inte vill rekommendera. Dock finns det ju andra tips i Kefalonia-forumet.
Hälsningar
C@nny
Svara med citat