Visa ett inlägg
  #137  
Gammal 2019-05-14, 12:20
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos april 2019

Tisdag 14.5
Hejsan!!
Idag toppenvaeder, och jag hade vael hoppats peau en helt ledig dag idag, men Andreas ringde, for det var laekage i en av rummen, sa jag akte dit, och spenderade en tid under diskbaenken....Det aer ju lite trangt och krangligt, men vi bytte hela kranen och slangarna, och efter nan timme eller seau, sa var det klart....Sa nu ska jag smita ivaeg och kopa biljett.
Jo,Janne, tiden gar ganska fort som det kaenns, nu har jag varit pa Karp en manad och tva dagar, och var tog dom vaegen, kan man undra....Jag kan inte hitta fragetecknet pa tangentbordet jag tog med fran Sverige, haha.....
Som tur var sa fanns det rum peau Mango, soeau det kaenns ju bra....Da far jag tva lediga dar pa Rhodos, och ska nog hyra en scooter och sticka utanfor stan och leta upp Zorianas nya taverna i Koskino, strax innan Faliraki, en bit upp mot bergen....Far hoppas att jag hittar nan dator peau Rhodos, annars far jag vael dra ivaeg nat litet mess via min telefon, men det aer ju inte lika enkelt att skriva daer, som peau ett tangentbord....Har en ganska liten skaerm pa min Sony Xperia Z5 Compact, och mina tummar aer ett eller tva nummer for stora....
Igar slipade jag rost peau vespan jag fatt lana, och snyggade till den, som tack for lanet. Den ser riktigt presentabel ut och dottern Sofia kommer vel att anvaenda den, och min hjaelm som jag hade med, far hon forstas lana.
Mvh

Mikke
Svara med citat