Visa ett inlägg
  #133  
Gammal 2019-05-09, 19:18
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos april 2019

Torsdag 9.5 kvaell...
Hejsan!!
Igar kvaell var det en liten fest for Nenas make Christo, som blidde 54 ar, och vi firade honom forstas pa Nenas taverna, ihop med litte trevlit folk...
Idag torsda blev det lite jobb peau Pelagos, for imorron ska det minsann dras igang.
Jag fick aeran att rita och teckna peau gatupratarn.....Sen blev det lunch hos Nena, och daer var det tva damer fran svenska vestkusten, sa dom fick fika av mej efter maten. Nu borjar det rora sej alltmer och mer och mer turister ser man, och Zephyros aer naestan full med gaester nu....
Jag ska forstas till Pelagos imorrn, och vet inte vikken faerja jag ska ta till Rhodos, men det lutar at att jag tar Blue Star peau onsdag, for da kommer man fram till Rhodos i nagorlunda bra tid....vid nie tiden peau kvaellen. Da far jag torsdag och fredag peau mej att slappa och laesa....Vaedret haer pa Karp blir laaangsamt lite varmare, men nu sitter jag med fleecejackan peau aendeau.....Jag har precis varit hos Jonathan och laemnat och lanat lite mer bocker. Elfilten jag generoust fick lana av Nena, har jag laemnat tillbaka, for pa Garden Villa i lilla stavlon, daer man sover pa en hylla, finns inga kontakter i naerheten, och sa aer det ngt varmare peau naetterna nu aen det var i borjan av april.....
Sen sag jag en lastbil och en graevmaskin vid det djupa halet daer det tredje storhotellet ska byggas, sa nat har visst haent peau den fronten, kanske....
Mvh,
Mikke
Svara med citat