Visa ett inlägg
  #20  
Gammal 2010-10-31, 05:15
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 085
Standard Sv: Iphone 4, så billiga?

Nej. Jag har inte läst några av dina länkar. För egentligen tror jag inte de säger mer än mina. Det finns bra och det finns mindre bra Kinesiska kopior. Så är det. De flesta kommer dock med största sannolikhet från samma ställe...

Men det finns Kinesiska kopior av Fånen (Då troligvis 3:an) som är så bra att de säljs som orginal i USA!

Jag hade bara för skojs skull köpt en för att testa. Som jag sade tidigare. Jag tycker sådant är kul. Jag försvar dock inte att Kina gör kloner eller kopior på andra produkter och säljer. Det är stöld! Nu hamnar jag ju lite med nötterna i kläm eftersom min Hoj är en Kinakopia av en annan maskin... Fast jag köpte den begnagad... Det betyder att den är gnagad på...

De som verkligen är oärliga (Ska man kalla dem skurkar?) är de som importerar och säljer Kinatillverkade kopior! Men samtidigt är Kinerserna så smarta att de ändrar precis så mycket att det de säljer inte kan anses som kopior... HA!

Men hade jag, om jag nu vore intresserad av den avarten, hittat en kopia som fungerade hyfsat för 700, i stället för orginalet för 7000, så hade jag skrattat... Men samtidigt ska man nog ha tur då! Att verkligen hitta kopian som verkligen fungerar!

Men märk mina ord. Och jag hoppas våra inlägg nu finns kvar om 5 år. Så vi kan gå tillbaka och titta... Då tror jag Kina kommer att översvämma resten av världen med bra, väl fungerande elektronikproduker....
Svara med citat