Visa ett inlägg
  #11  
Gammal 2010-10-23, 20:19
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 085
Standard Sv: Iphone 4, så billiga?

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
- men ingen av dina länkar säger ju att kopiorna är BRA.
Nej. Just den länken hittade jag inte just nu. Den är ett par månader gammal så den ligger kanske längre ner på Googles lista nu. Men de visar att det finns massa kopior därute. Speciellt den som säger att man säljer kopior som orginal i USA. Och lyckas man med det där är nog kopian hyfsad...

Citat:
Macworld varnar ju till och med för att köpa på ebay - just för att de SER lika ut. Men det verkar också vara allt.
Och var ligger Macworlds lojalitet tror du? Det är klart de varnar. Men det är ändå intressant att de över huvud taget tar upp kopiorna. Det måste innebära att de ser dem som ett hot! Annars hade de väl försökt tiga ihjäl dem.

Citat:
Dessutom, ingen av dem gällde airphone som är den som trådskaparen frågar om.
Jodå. Det är i stort sett samma telefon hela vägen. Den säljs under olika namn på olika ställen. Precis som min hoj finns med två namn bara i Sverige. Nordia eller Viarelli. I Canada heter den Saga, osv... Men det är i stort sett samma produkt! Man kan beställa med lite variation från de Kinesiska fabrikerna, men i grunden är det samma produkt. Varje importör sätter sedan sitt namn på produkten. Men allt kommer från samma tillverkning...

Titta här tex: http://www.alibaba.com/ Här kan du beställa nästan vilken kopia som helst och välja hur den ska se ut. Med lite anpassning och det namn du vill ha...

Sedan finns det ju mängder med skräp! Det håller jag med om. Men det innebär inte per automatik att allt är det. Och speciellt på elekroniksidan lär nog Kineserna försöka hålla sig framme med hyfsad kvalitet. För framtiden.

Jag noterar att du inte ville kommentera det där om kontakt med nätet utan SIM-kort.
Svara med citat