Visa ett inlägg
  #17  
Gammal 2013-03-31, 16:08
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Sv: Min andra singelresa

Vad roligt att du ska ut och resa igen! Det gör du rätt! Kul också att du får med dig en vän och klart ni ska åka till Grekland. Även jag letar resa för en vecka. Denna gången blir det i juni. Sen blir det kanske en vecka i augusti.

Resekikaren (för spaning på resa) siktas mot Greklands övärld. Förslag har jag fått på att åka till bl.a. Naxos och Paros, men då jag (liksom du) var där 2011, så vill jag till andra öar, även om Naxos och Paros vann mitt hjärta 2011. Dit vill jag så klart åka till igen sinom tid.

Andra förslag har jag fått, som att åka till öarna Skiathos och Skopelos, vilka kan vara bra alternativ och nya öar att utforska. Fast än har jag inte bestämt mig till 100%, mer än att jag ska till Grekland en vecka i juni.

När åker ni i sommar?




Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Då var det dags igen med planeringen

Ni som läst mitt resebrev och ni som hjälpte mej att komma iväg på min första resa som singel vet att Parga vann mitt hjärta, jag fick vänner där och ska tillbaka dit i sept, ensam även denna gång men denna gång har jag valt det själv.

Men innan september och Parga ska jag ta en tur till en Ö, med en vän, men jag vet inte vart, så jag behöver er hjälp ännu en gång .

Min vän har ALDRIG varit i Grekland förut och hon förstår ej varför jag älskar detta landet och öarna så mycket....hjälp mej hjälpa henne att förstå.

VART SKA JAG TA MED HENNE?

Hon vill till en Ö men vilken?

Jag vill att hon ska ska se det vackraste av Grekland, natur, stränder,gränder...så att hon förstår vad jag menar.

Vi måste kunna vandra i gränder och ha pubar och restauranger inom gångavstånd på kvällarna.

Var ska jag ta henne?
Svara med citat