Visa ett inlägg
  #118  
Gammal 2012-11-22, 20:08
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Standard Re: Sv: Fototävling 2012

Citat:
Ursprungligen postat av Pnyx Visa inlägg
Tycker mig ana en viss snobbism i de föregående inläggen. Visst är majoriteten bilder "simpla", men det är väl just grejen. Det ska vara amatörbilder som speglar fotografens upplevelse av Grekland. Det förefaller vara så att majoriteten har tagit temat på allvar och deltar med de foton de anser bäst representerar DERAS Grekland. Det innebär inte att det är ERT Grekland. Eller ens mitt, för den delen. Några bidrag är uppenbarligen högst personliga, så lite respekt tycker jag är på sin plats.

Pnyx
som ännu inte själv deltagit någon gång
Men herregud! Det är absolut inte frågan om någon snobbism! Jag trodde bara att alla andra hade en massa bilder som kanske var annorlunda än just min. Det är ju helt underbart att det inte är så egentligen. Vi som deltar i tävlingen har våra alldeles egna upplevelser av Grekland och dom är inte så "märkvärdiga" utan helt vanliga små saker som vi var och en tycker är vårt Grekland. Sedan skrev jag inte eller tycker inte att några bilder var simpla utom just min egen. Blev helt enkelt bara förvånad att de allra flesta var så lik min egen. Ber alla om ursäkt om det nu är någon mer som tycker att jag uttryckt mig oförskämt.
//maji