Visa ett inlägg
  #5  
Gammal 2007-02-14, 18:44
loppan loppan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Inlägg: 4
Standard Sv: Laganas-allmänna frågor

Hej igen!
åka till zakynthos stad e inte så dyrt. Jag har bara tagit taxi dit och det kostar 9 euro har jag för mig. Vi va ju fyra som delade så det blev ju inga pengar att gnälla om direkt. Det tar väl ungefär en tio minuter med taxi dit. Det går en buss dit oxå, vad den kostar vet jag inte men det borde ligga runt 1 euro eller nåt!
Jag vet inte om det är någr ställen man ska akta sig för på kvällen direkt.. Om du bara använder sunda förnuftet å inte lämnar drinken utan uppsikt så ska väl allt va lugnt hoppas jag! Jag har inte råkat ut för nåt de fem gångerna jag har varit där iaf! Det finns ganska många restauranger att välja på, de flesta har väl liknande menyer och ligge rlite lägre i pris än här hemma. Måste passa på att rekommendera min favvo i laganas, den ligger på en sidogata till huvudgatan, mittemot hotell albatross och heter Bella Napoli. De har sjukt god pasta och pizzorna är gudomliga! Du får inte missa att besöka den! Mankan blunda å peka på vad som helst på menyn och jag lovar att man inte blir besviken!
Svara med citat