Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2018-08-15, 10:50
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Mälardalen
Inlägg: 2 688
Standard Sv: Skiathos, juli 2018

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Var även med i Roland Hassel-serien, där jag gjorde bort mig ordentligt, men det är en annan historia.

Ser fram emot det fast det inte har något med Skiathos att göra.
Jaså, haha....Detta som hände i Roland Hassel skulle jag mer än gärna ta del av. Du kan ju alltid skicka ett mail om du inte vill delge detta här

Det gick jättebra igår. Vi var totalt 7-8 statister som skulle sitta inne på bageriets café i 2 omgångar. Jag och en tjej fick vänta utanför när alla andra gick in. Efter en tids väntan så var det vår tur. Vid denna tagning så var det bara vi 2 som staterade, och vi satt alldeles bredvid de 2 skådisarna. Då borde vi ju synas bra tycker jag .
En av skådisarna var Staffan Kihlbom som har en diger meritlista. (Beck, Wallander, Arne Dahl, The Beach och en massa andra filmer). Dessutom har han regisserat en del filmer. Jag vet ej riktigt vem den andre (förmodade) "Krimmaren" är, riktigt ännu? Jag får tyvärr ej publicera bilder som jag tagit. Men sen dök även Kåre Mölder upp. Han har en annan roll. Det kan man nästan räkna ut vad det kan vara . Dock vet jag inte riktigt vad han pysslat med sedan 2009?
På torsdag em. är det dags igen. Då skall vi filma i en idrottshall.

Det är ju lite bök när det är på dagtid då det blir lite pussel med jobbet osv. Men vad gör man inte för konsten .

//Conny
Svara med citat