Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2022-08-25, 19:28
Susies avatar
Susie Susie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Birkerød
Inlägg: 1 485
Standard Hilsen fra Limnos

Min første dag i går var bestemt ikke med Masse-vejr! Det tordnede, lynede og regnede voldsomt det meste af dagen. Intet vejr man havde lyst til at være ud i. Strømmen var borte en times tid hen under aften. Tilsyneladende og lykkeligvis har der igen alvorlige skader været, og folk har haft travlt med at gøre rent i dag. Ikke mindst på strandene. Det har været overskyet men tørt i dag, og det hedder sig, at sommervejret vender tilbage med fuld styrke fra lørdag.

Endnu har jeg ikke set så meget men har gået rundt en del her i Myrina, hvor jeg bor. Det er en fin by med blandt andet en lang gågade med en charmerede blanding af turistbutikker og normale hverdagsforretninger - uden det store “fasaria”, selvom gaden er fyldt med mennesker.

Der er små strande i byen som man hurtigt kan gå til.

Jeg var kort ved Platy-stranden i eftermiddag - 3 km fra Myrina. Meget fin sandstrand der. Ellers er det bare en lille ferieby med hoteller, pensionater og private feriebeboelser. Der var en lille købmand samt et par strandbarer og tavernaer. Jeg kørte siden op til Platy og spiste lunch på en rigtig god og hyggelig taverna.

Senast redigerad av Susie den 2022-08-25 klockan 20:24. Anledning: Rettelse.
Svara med citat