Visa ett inlägg
  #15  
Gammal 2006-03-25, 17:21
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Danmark
Inlägg: 2 498
Standard Sv: Det blir Korfu i höst!!

Grattis till era biljetter, Arne och Birgitta!
Det blir spännande att höra om er resa till Korfu. Det är en vacker och grön ö - vi var där maj 1982, det är ju ett tag sen och det har säkert hänt mycket sen dess.
Rummet med den formidabla utsikten på Adonis är 401 (402 om man vill ha ett 3-bäddsrum). Jag tycker ni är jätteduktiga om ni verkligen fått lovat rummet redan nu, det har aldrig lyckats oss att få något löfte så tidigt, vilket jag förstår. Har de några gäster som bor där i längre tid, så slänger de ju inte ut dem för att vi eller någon annan kommer och ska bo där en enstaka natt. Fair enough!
Tipset jag vill ge är att ni ringer upp några dagar innan ankomst och bekräftar ankomsttid och försöker få dem att göra någon extra markering efter att de kollat hur läget ser ut.
Så, som Carina säger, utsikten får alla ju glädjen av från frukostbalkongen, men det är klart, att från rummet är det något extra. Men alla kan ju inte få 401... Några rum vänder mot bakgården, och jag vill understryka, att Adonis är inte någon lyx, badrummen är väldigt små, men det är ju LÄGET som är perfekt om man vill ut och uppleva stan... och läget får ju alla glädje av! Så vilket rum ni än får: Hoppas ni får en fin visit i Aten också!

Marianne
Svara med citat