Visa ett inlägg
  #10  
Gammal 2017-08-24, 18:59
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Karpathos/Rhodos i sep 2017

Hej!
Regina ska visst vara bra, för Karin et consortes brukar bo där, och haver så gjort i flera år....Ligger väldigt centralt, samt haver pool...Jag får skamset erkänna att jag inte varit inne längre än till receptionen i våras,då jag skulle lamna en bok till Fred....då hölls det pås att renoveras väldeliga, så jag retirerade raskt...
Klart att vi ses på Pelagos,fattas bara annat...Köp en bra karta, det funkar bra att ha...
Igår kom jag iväg och hängde upp de fyra fönstren i Väse, det gick bra med hjälp av Cecilia och en bräda....Varför ska fönstren stå rakt ut för att kunna lyftas av, och varför sitter inte gångjärnen lite olika högt, för då kunde man t.ex trä på det översta, och SEN det nedre efter varann, istället för att bägge måste på SAMTIDIGT....Det är sjukt besvärligt om fönstren är tunga och man med raka armar står på ett rangligt badkar....Sorry, det blev mycket fönster här, ursäkta...
Men allt hänger ju ihop, och utan extrajobb så tror jag inte jag hade kommit iväg till Grekland...
Har alldeles nyss också köpt sju pocketböcker på Ebay.co.uk som jag skickar till Andreas på Karpathos, och en magnetisk batterilampa (led) har kommit, som ska förhoppningsvis sitta på Roysakis snickeris bandsåg,där det är lite väl dunkelt....
Nån mer som ska ner??
Mvh,
Mikke
Svara med citat