Visa ett inlägg
  #23  
Gammal 2010-11-20, 11:09
CarinaNs avatar
CarinaN CarinaN är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Kalmar
Inlägg: 805
Standard Sv: Ryanair är bra!

Citat:
Ursprungligen postat av Ante Visa inlägg
Jag gillar Ryanair!
+ Ofta bra avgångstider när jag rest, slippa nattresorna som ofta blir med charter eller extra övernattning på hotell då flyget med charter går 06.05 istället för 15.05 från Skavsta.

+ Charterflygen är ofta överfyllda med barnfamiljer med massa packning och har upplevt långa inchekningsköer med massa strul och väntetid.

+ Ryanair är snabbt och smidigt sätt att resa och även bra priser!

Har rest med Ryanair 6ggr t/r (både längre o kortare flyg) och allt har fungerat helt klockrent!

Jag instämmer med dig! Vi har rest massor av gånger med Ryanair och varit lika nöjda varje gång. Inte sämre service än andra bolag, snarare tvärtom. Vi har alltid landat i tid och flygbiljetterna har varit otroligt billiga.

Jag tycker det är helt ok att man har åsikter både för och emot ett flygbolag, men många som är negativa i den här tråden har själva aldrig åkt med Ryanair. T ex sägs det att det är omöjligt att nå dem.... märkligt! Jag har ringt och pratat med dem ett par gånger, telefonnummer finns på deras hemsida. Det finns en flik där som heter kontakt. klicka på den så finner man telefonnumret. Visserligen får man prata engelska men väljer man att boka med dem så vet man att det är så det är.

Alla vi som älskar att resa har nytta av att Ryanair finns oavsett om vi väljer att åka med dem eller inte, de bidrar till att andra bolag också tvingas hålla nere sina priser.

Carina
Svara med citat