Visa ett inlägg
  #34  
Gammal 2011-06-03, 16:47
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 085
Standard Sv: I skuggan av vår tystnad ?

Citat:
Ursprungligen postat av Kritsabo Visa inlägg
Jag har inga vänner över huvud taget
Nää... Man sparkar inte på en som redan ligger...

Citat:
...det skulle isåfall vara den arbetslöse barservitören i AgNik...
Han är väl inte arbetslös när du är där...?

Citat:
Och hustru räknas väl inte
Hustrur har man. Vänner väljer man... Eller hur det nu var...

Citat:
Det här ämnet är inget för mjukisar
Håller jag med om. Det är för tuffa pojkar... Män med hår på bröstet som äter ånglok till frukost. Nåja. Man bör ju i alla fall ha lite grundkunskap om ekonomi för att ge sig in här...

Men jag känner inte riktigt att du och jag behöver ta av handskarna... Än... Och där drog Janne en suck av lättnad...

Citat:
Politiker lever per definition i andra världar.
Tack. Där fick jag dagens asgarv... Du har så rätt.... Och jag kräver minst ett stort skratt om dagen för att må bra.

Citat:
Undrar vilka som betalade våra devalveringar
Jomen det gjorde vi ju själva. Bl a genom att alla resor till t ex Grekland blev motsvarande mycket dyrare. Som privatperson blev resor och importerad konsumtion dyrare. Men totalt sett vann ju Sverige genom att exporten ökade eftersom priserna på de exporterade varorna sjönk.

Citat:
Se där, ett intressant förslag till regeländring
Sluta vissla! Jag menar allvar! För något måste ju göras! Det inser både du och jag. Och förhoppningsvis alla andra. För detta får inte upprepas! När väl den här skiten, och då inte bara Greklands, är löst måste någon typ av kontroll införas. Ju förr, desto hårdare säger jag...

Citat:
Tyvärr kan jag inte utveckla detta ämne mera pga att jag har respekt för dess komplexitet (= att jag är för lat att ta reda på mera fakta).
Komplexiteten är ju enorm. Men jag grottar ner mig i det p g a nyfikenhet, utbildning och ohejdad vana... Och läsa innebär minimal fysisk aktivitet... Lat? Vad hette hunden sa du...

Citat:
Betyder det att vi är kompisar nu
Keep on dreaming... Du måste sluta dricka Ouzo så tidigt. Det påverkar ditt omdömme... Ett ord fel och skjorta din är tom vet du...
Citat:
Remi, ou comment?
Remi, mon frere... (Och nu ska jag övergå till mailschacket där min opponent spöar mig ordentligt 99 gånger av 100... Behöver jag påpeka att jag hatar honom grundligt och omsorgsfullt...)

Senast redigerad av Peter den 2011-06-03 klockan 16:52. Anledning: En enda liten bokstav fel...