Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2007-06-30, 17:54
Anjas Anjas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Ort: Linköping
Inlägg: 27
Standard Sv: Önskar snabb hjälp ang. tandläkare!!!!

Tack snälla för snabbt svar!!!! Tror du verkligen att värken kan släppa? Inte ens tandläkaren som behandlade mig idag visste, hon sa att hon trodde att jag skulle klara mig ett par veckor men visste inte säkert. Jag glömde förstås att fråga henne om det var som så att värken fortsatte ett tag till så som du skrev. Hon rensade det hon kunde men alla nerver är inte "dödade" eller vad det nu är de gör. Hon tog det som hon kom åt utan att gå djupare och så fick jag en tillfällig lagning.
Jag skulle vara sååååå glad om det finns en chans att värken släpper om ett par dygn. Jag blev iallafall hoppfull av ditt svar och jag tror att vi chansar på att åka. Det kan bli två mardrömsveckor eller så blir det två drömveckor. Det borde ju iallafall gå att få starkare värktabletter av läkare därnere (hoppas jag) om jag har svårt att få tid hos tandläkare. I värsta fall får vi ta den ekonomiska smällen och åka hem tidigare. Men just nu tycker jag så synd om min man och barn som blir drabbade av min j-a tand.
Tack snälla Bertil för att du tog dig tid att svara mig!!!
Svara med citat