Visa ett inlägg
  #37  
Gammal 2020-09-23, 23:39
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 750
Standard Sv: "En blondins gul o blåvita betraktelser"

7 timmar...Det blev bara s-j-u fjuttiga timmar i veckan som erbjöds mig efter förhandlingarna. Jäkla corona som tar död på småbutikerna!! Overkligt, otroligt, oroligt..ja allt som börjar på O!!
Jag som var så glad att vår butik skulle få va kvar Ja nu blir det till att slipa på sitt CV och vara öppen för att "utvecklas och se över sin framtida karriär"...som kommer att vara i hela 5 år För sen tänker jag inte stå till arbetsmarknadens förfogande en enda minut till!!

Hade jag varit singel, våghalsig och 25 år så vore min första tanke att bara lösa en enkelbiljett till Kreta. Söka runt bland tavernorna efter ett jobb nu när tillfället gavs.

Hittade ett trevligt jobb idag där dom sökte "en butikssäljare med en härlig personlighet". -Åh, kan det vara mig dom tänkte på?!
Jag känner mig ju rätt trevlig Kanske kunde jag passa in?!
Alla övriga önskemål och erfarenheter de efterfrågade hade jag jag men så kom den lilla slutgiltiga knorren. "Ser gärna att du har kännedom av Pyramid Affärssystem"
Morsning och goodbye..där missade ni mig!
Så tråkigt att den lilla datorn ska konkurrera med det andra!!
Så vad göra..? Starta en blogg, podd, influenca, standup..eller nåt annat låtsasjobb?!
Nä jag söker vidare bland riktiga yrken..för inkomst bebehövs ju. Många resor väntar!
Men som dom säger: Plötsligt händer det!
Kajja /

Senast redigerad av Kajja den 2020-09-24 klockan 00:07.
Svara med citat