Ämne: Syros
Visa ett inlägg
  #22  
Gammal 2010-08-11, 21:14
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Syros

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Syros står på min lista över kommande öar och jag skulle helt klart välja en by före staden och sen besöka den vid tillfälle. Beror helt enkelt på att jag föredrar små byar före städer när jag är i Grekland.
Jag blir lite förvånad över det Lissi skriver om stränderna. Flera som jag känner åker ofta till Syros och de är väldigt nöjda med öns stränder. En barnfamilj i stadsdelen där jag bor sa att det var väldigt lugnt och lite folk i juni. .
Eva
Jeg har kun erfaring fra Kini, har bodd der tre ganger,det har vært i juni og september, og fra Galissas, der vi var for første gang i siste halvdel av juni i år. Årsaken til at vi "sviktet" Kini i år var et sterkt ønske fra barnebarna om basseng på hotellet, det finnes knapt i Kini.

Vi hadde det bra i Galissas, men j e g foretrekker fortsatt Kini
- stranda i Galissas var langgrunn.
Jeg liker heller ikke for langgrunne strender, men har man mindre barn med så ønsker jo mange nettopp det
- jeg synes ikke det er spesielt langgrunnt i Kini, i tillegg til bystranda har man Lotostranda få minutter videre utover til venstre ( om man står med ryggen til byen)
Man kan gå landeveien i vakker natur (ca30 -40 min) til Delfinistranda, eller som jeg foretrekker gå en sti langs havet dit
Det går også badebåt fra Kini, vi har ikke vært med den hittil, men den går til fine strender har vi blitt fortalt.

Her er et inntrykk av Loto- og Bystranda i Kini, Kimmen har vist bilde av Delfinistranda :

Lotostranda ligger fint til, og som sagt rett ved byen:



Her er bystranda, vi liker oss best et stykke vekk fra solstolområdet:


Det er deilig sand i her... for den som liker det da :
Svara med citat