Ämne: Ryanair
Visa ett inlägg
  #55  
Gammal 2013-04-12, 20:16
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Ryanair

Citat:
Ursprungligen postat av Ålands Tapsa Visa inlägg
Jag tränar mindre (1 gång per dag) på Greklands semester än vad jag gör hemma eller på vintern på Gran Canaria (där tränar jag 2 gånger per dag alla dagar) som jag har som en träningsläger. Brukar också delta i ngn. "carrera de montaña" där, Transgrancanaria 24 km senast 5 veckor sedan, 3:e i Veteranos 60 años. Hemma har jag en vilodag i veckan, tränar 2 gånger per dag lö, sö, må och ti. Vet ej din ålder men jag har hållit på med idrott sedan vintern 1959-60 då jag vann första skidtävling. Första cykeltävling 1960, har orienterat sedan 1965, sprungit flera marathon och nuförtiden satsar mera på skyrunning och ultrarunning.
Okej då förstår jag, din kropp är ju van vid att träna regelbundet och hårt sen många år tillbaka, det blir ju ett behov!
Jag är periodare när det gäller träning, ibland kan uppehållen bli lite för långa.......motion är bra men i lagom dos för min del, har ett yrke som jag går och springer i hela dagarna så ibland finns det inte så mycket energi kvar till träning, men vet att träning ger mer energi och att man orkar mer även på jobbet då, och de goda endorfinerna(hormonet) får man på köpet.

Ps. Ursäkta Malin för att ditt inlägg nu spårat ut och handlar just nu om träning ist. för Ryanair....
Svara med citat