Visa ett inlägg
  #16  
Gammal 2014-06-25, 19:15
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Aldrig mer Bella Vista i Batsi

Jag skulle kontakta booking och berätta! Var det verkligen positiva rescensioner på det boendet? Jag såg bara 2 st, en utan kommentarer och en där det stod att rummen var små. (Det syns också på bilderna)

Vi bokar alltid rum med kostnadsfri avbeställning tills bara ett par dagar före. Fast en del boenden har ju inte det....Kanske just av skäl som ovan.

Jag läser alltid väldigt noga vad resenärer i vår ålder tyckt om boendena och tycker vi att det låter ok och VI känner att det verkar ok för oss för det pris vi ska betala så bokar vi och vi har aldrig blivit särskilt besvikna på booking. Tvärtom! På nästan alla ställen har det VERKLIGEN varit bra rum för en liten peng. På Villa Paradise i Batsi hade vi jättebra rum som jag skrev tidigare och där hade jag försäkrat mig om via mail till ägaren att vi skulle få havsutsikt. Sen låg det en bar under oss som enbart störde med att det inte var GREKISK musik som spelades de första kvällarna Men vi var där i slutet på säsongen så det var lugnt och skönt, nästan lite dött...


Lissi
Svara med citat