Visa ett inlägg
  #96  
Gammal 2015-09-17, 12:29
yanniss avatar
yannis yannis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 4 742
Standard Sv: Måndag 14 September. Katapola/ Amorgos

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Jag älskar också havet, inget snack om det, men jag längtar inte lika mycket efter havet idag som jag gjorde när jag bodde i Stockholm. I Stockholm hade jag utsikt mot andra hus från alla håll. På den ö jag bor på idag ser jag havet från alla rum, och att gå till havet tar en minut, så havet längtar jag inte efter, jag är nästan alltid vid havet. Jag ska skriva om det när jag kommer hem, och visa bilder som ni inte tror är på riktigt. Solnedgångarna är nästan vackrare än i Grekland, och jag ser dom varje kväll om det är sol, och det är det oftast eftersom jag bor i Sveriges soligaste stad.

Om någon sa att du får en gratis resa till Grekland, gratis boende och alla andra utgifter betalda (som mat på restaurang) och det enda motkravet var att jag skulle tillbringa dagarna på stranden, så hade jag tackat nej.

När jag längtar till Grekland längtar jag efter många saker, men inte att ligga på en strand, men det finns tusen andra saker jag längtar efter. Dessutom har jag läkarorder att undvika solen, men den ordern har kommit i år.
Om du har läkarorder på att undvika solen, har jag ett bra förslag till dig Janne. Skaffa en Kalimera-kepa.
Jag hade en icke elakartad cysta på skallen för några år sedan, som opererades bort. Jag fick order att inte utsätta skallen för sol. Dessutom är mina ögon solkänsliga. Jag använder alltid Kalimera-kepan i Grekland. Suveränt!
Birgitta, som tackar dig för den.
Svara med citat