Visa ett inlägg
  #39  
Gammal 2007-11-29, 11:17
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Danmark
Inlägg: 2 498
Standard Sv: Aldrig mer Hotel Adonis!

Citat:
Ursprungligen postat av Eirini Visa inlägg
Aten är ju fullt av hotell och det måste finnas flera i samma prisklass. T.ex Phaedra hotell som också ligger i Plaka granne med Danska institutet. Det finns även liknande hotell på andra sidan Akropolis i närheten av Station Thission. De har också en fantastisk utsikt över Akropolis och bra promenadvägar.
Jag tror de flesta hotells standard stämmer bra överens med priset.
Så vitt jag minns, men jag kan ta fel, är priset på Phaedra något högre (vet du vad det kostar, Eirini?), precis som Adrian, Plaka och många andra hotell i Plaka. Skulle vara kul om någon ville dela med sig av erfarenhet ang. pris och standard på andra hotell, men vi bör väl snart i rättvisans namn börja en ny tråd!

Några hotell vid Thission har en helt enastående utsikt, otroligt fin, men priserna på några av hotellen är högre eller standarden rätt så sliten. Men visst måste det finnas andra bra hotell med priser som stämmer med kvalitén. Vem har ett bra bud på ett hotell till ett rimligt pris och vad är priset?

Men inte bor vi turister bara på Adonis och Akropolis, många är väldigt glada för att bo på t.ex. Attalos (något högre pris) och andra hotell.
Svara med citat