Visa ett inlägg
  #28  
Gammal 2007-11-25, 22:25
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Aldrig mer Hotel Adonis!

Citat:
Ursprungligen postat av **Guran** Visa inlägg
Men snälla Marianne!
Äger du andel i Adonis eller varför lägger du ner så oerhört mycket energi på att försvara hotellet och angripa sådana som ”har mage” att kritisera. Göran o Marianne
Ja, Marianne e r virkelig snill og har gitt s å mye god informasjon her på Kalimera, info om mye og mangt, men spesielt god info om Athen og om Gresk Musikk
Når det gjelder Adonis, har Marianne nettopp vært påpasselig med å få fram at det er beliggenheten ifht prisen (spes nov-mars) som gjør Adonis til et så godt valg.
Jeg vet ikke hvor mange ganger det har vært spørsmål om Adonis i Forumet gjennom årene, naturlig fordi "Kalimera" anbefaler hotellet.
(Nesten?) like mange ganger har Marianne kommet med sin "advarsel"
"husk det er et meget enkelt hotell/ingen luksus, det er beliggenheten osv..."

Fordi Marianne vil alle så v e l med sin informasjon føler jeg at det du/dere retter av kritikk m o t henne blir så feil for meg.

Vi skal snart bo på Adonis igjen , det blir femte gang vi bor der, fordi vi synes vi får mye for pengene.- til tross for frokosten, ofte grå / slitte håndklær og et lite baderom.
Men dere må ha vært spesielt uheldige, renholdet synes jeg har vært "akseptabelt" (ikke mer), men vi har heldigvis ikke opplevd å få loppestikk, d e t er ikke hyggelig!
Vi har bestillt tidlig og fått rom mot gaten m/ balkong, å kunne slappe av en stund i sola på egen balkong er deilig
En gang bodde vi i 4., da var det litt støy, dvs skraping av stoler i frokostrom/bar, ellers har vi bodd i 3, mulig vi har vært ekstra heldige med "naboer", for at det er spesielt lytt har jeg ikke tenkt over.
Man hører det kommer noen fra heisen, men det tror jeg man gjør på de fleste gamle byhoteller.

Jeg håper dere finner et hotell dere blir godt fornøyde med neste gang dere kommer til Athen.

Kari
Svara med citat