Visa ett inlägg
  #144  
Gammal 2019-05-28, 20:12
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos april 2019

28.5
Hej alla!
Flygresan hem gick fint, och jag hade tre säten till mitt förfogande. Landade vid halv tio, ungefär, och beslöt kvarstanna på Arlanda, där jag avnjöt några mindre billiga pilsner samt en likadan smörgås....Sen kvartade jag i nåt hörn nån timme, och tog sen bussen vid åttatiden på söndagsmorgonen. Väl hemma så hämtade brorsan mej, och vid hemkomsten på Lamberget upptäckte jag att mobilen satt kvar i fickan på laddning i sätet framför mej....Nåja, jag gick in på Flixbuss hemsida och fann nåt formulär, som jag förstås fyllde i, men ännu har ingen mobil dykt upp, så den är nog borta. Ringde Tele2, som spärrade mitt simkort, samt skickade mej ett nytt....Nu var det den tredje Sonyn, så jag använder numera nr 2, som funkar ok...men lite snopet att missa alla korten....
Full rulle vid hemkomst, med gräsklippning, båtfixande, etc.....men skönt å va hemma.Tack alla som varit med och skrivit och läst. Hoppas ni som kommer till Karpathos också skriver och berättar, och så ses vi i september.Tiden går ju allt fortare av nån anledning, och det är snart juni....
Vi hörs!
Mikke
Svara med citat