Visa ett inlägg
  #13  
Gammal 2011-09-05, 13:25
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Sv: Naxos i en vecka

Citat:
Ursprungligen postat av KristinaE Visa inlägg
Hej. vi fick åka med Nasox Star till Naxos pga försening på 3 timmar från Arlanda. Och med Alexander på hemresan. Inga problem med sjösjuka eller obehag. Resan till Naxos tog 3,5 timme och hemresan tog 3 timmar. Pga av att respektive båt stannade på andra Öar och lämnade/hämtade resenärer. Det som vi upplevde jobbigt var hemresan, transport från hotellet 05.30, båtresa 3 timmar för att sedan sitta på en Taverna vid flygplatsen i över 3 timmar innan vi fick checka in på flygplatsen. Det fannas inte tillräckligt med platser i skuggan så det blev otroligt varmt. Samt att det var dyrt att handla på Tavernan. Flygplatsen väldigt liten, trångt och rörigt.
Häls Kristina och Peter
Jag håller med om att det var riktigt tradigt att få vänta vid flygplatsen i 3 timmar innan incheckningen. Åh, flygplatsen var som sagt ingen höjdare. Jag påpekade för Apollo, så fort jag kom hem, om väntetiden mellan färja och flyg. Samt i enkäten man fick på mejlen om vad man tyckte om resan. Nu vet jag inte hur många som påpekade detta, men hoppas Apollo tar till sig av synpunkterna.

Förutom detta så var ju resan suveränt bra. Åh jag vill tillbaka till Naxos, men kommer då att boka annorlunda! Så inga fler timmar vid flygplatsen för min del.
Svara med citat