Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2017-08-24, 09:32
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Mälardalen
Inlägg: 2 679
Standard Sv: Summering Kefalonia 2017

Citat:
Ursprungligen postat av KR Visa inlägg
Härlig resa!
Men fy va trist med människor som missbrukar sin makt.
//
KR
Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Tack Conny för din underhållande berättelse
Tråkigt med mafiosofasonerna men han får säkert bita
i den sura oliven inom skådlig framtid Karma!
Vi har bott i Skala för några år sen och varit lite nyfiken
på Lassi men nja...vet inte säkert...
/ Kajja
Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Tack Conny!

Har genom åren här på Kalimera då och då funderat över Kefalonia. Känns som en förhållandevis stor ö med en del natur att åka omkring i. Men din beskrivning av Lassi ökar inte precis min längtan dit.

Masse
Citat:
Ursprungligen postat av LaRose Visa inlägg
Tack för spännande läsning från Kefalonia!
Hej på er
Tack för svaren

Nu är det ju så att jag har ganska mycket historik sen många resor till ön. Dessutom ganska konservativ Jag är även tveksam till att så många märker av detta på samma sätt.
Stränderna är fortfarande lika vackra och allt annat finns kvar runtom på ön... Någon påstod att det var en förändring på gång, men att det drog ut på tiden.
Jag tycker absolut inte att ni ska ställa in planerna på att resa till ön. Den är ju ändå fantastisk. Om man inte vill ligga på den trånga delen "Costa Costa", så kan man ju ha med sig eget liggunderlag och parasoll. Sen kan man ju resa ut till andra fina platser att bada om man hyr bil.
I övrigt var ju Lassi som vanligt. Vi provade flera restauranger i Lassi och de serverade bra mat etc.. Vi handlade mest hos "Minas" längst söderut i Lassi, Hon har ju "alltid" funnits där.

Lassi är ju, och förblir en bra bas på ön att vistas på.

//Conny
Svara med citat