Visa ett inlägg
  #117  
Gammal 2019-05-01, 18:11
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos april 2019

onsdag 1.5
Hejsan!
Idag blev det inte sa mycket gjort.....Stack upp till Garden Villa och trimmade lite haer och daer. Sen fikade jag forstas med danska Anne och Bo.Detta raska, danska par och jag ska ta och knalla runt den stora dammen endera dan, det ska bli intressant....Baest att ta med bade mat och dryck, for det aer saekert en eller flera timmars promenad i terraengladan....
Apropeau Elias mitt i stan, sa verkar det som om han ska sluta driva Elias Rooms naesta saesong, eller ocksa sa far hans barn ta over verksamheten. Han aer lite trott peau att krangla med allt som det innebaer att driva ett sant staelle, och han aer inte helt frisk heller, men jag ska haelsa honom fran dej, Janne, for jag kommer saekert att traeffa honom fler ganger.
Vaedret har blivit saemre,nu 20 grader och nu regnar det faktiskt litegrann, for det ser jag peau poolen ifran kontoret, daer jag sitter just nu....Andreas spelar BeGees peau sin mobiltelefon, som har ovaentat bra ljud....Jag hade taenkt scootra upp till Jonathan och laemna lite bocker, och sen till stan och ta ut lite pengar, men min fleecejacka funkar ju mera som en svamp...sa det far nog kanske vaenta tills imorrn....
Andreas och Marias tvenne soner, som pluggar medicin i Sofia, Bulgarien, har laemnat oss idag, dom var hemma over pasken.
mvh,
Mikke
Svara med citat