Visa ett inlägg
  #17  
Gammal 2017-09-18, 19:16
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 725
Standard Sv: Skopelos September 2017

Men så trevliga rapporter! Inte utan man längtar åter till underbara fantastiska Skopelos!

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Piloten gjorde lite show av landningen på Skiathos. Det är ju som bekant en mycket kort landningsbana och han meddelade att landningen skulle bli häftigare och inbromsningen tuffare än vad man är van vid. Något som vi visste sen förra gången och tycker är häftigt.
Nä, fy bubblan. Tack för varningen! Jag ska hälla i mig en hel flaska GD innan jag flyger till Skiathos!

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
En liten bordlampa på varje bord och vattnet kluckande intill. Och på bordet dukades upp Tzatsiki, Fried Zuccini, Shrimps Saganaki och till det Ouzo, Vatten och Rödvin.
Arghhh, jag förgås. Jag vill oxå va där...

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Rocket-sallad (färska krispiga spenatblad, balsamvinäger, tomater och en lättgratinerad mjuk fetaost) mm.
Ja, är inte Agnontas otroligt mysigt. Nästa resa tror jag att jag bor där några dar. Bara sitta och finnas och läsa en bok. Å dessa sallader. Nästan alla sallader på Skopelos var helt otroligt goda. Dotra som är stort salladsfan var helt salig!

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Efter mycket möda och tid lyckades jag ladda upp ännu en bild. Ni får hålla tillgodo med det så länge. Hoppas få ordning på wifin snart. Annars får det bli inköp av simkortswifi till mitt mobila modem.
Men Wifi? Vad har ni för abonemang? Nu är det ju samma pris som hemma. Vi surfade hej vilt på våra mobiler i somras och det blev inte dyrare..

/Netwolf
Svara med citat