Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2023-04-22, 14:12
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Livet kom emellan

Som några redan uppmärksammade så är jag helt plötsligt tillbaka i forumet och planerar för en resa till Kykladerna, Naxos ska det åtminstone bli och sedan står det och väger mellan Antiparos eller Sifnos.
Vad har jag då gjort då under tiden?
För några år sedan köpte vi husvagn, tanken var faktiskt att detta inte skulle påverka vårt greklandsresande men det gjorde det ändå, sedan kom det ju en pandemi emellan också vilket gjorde att det inte blev så mycket rest. Nu har vi faktiskt varit ett par svängar nere i Spanien också då vi har rest på sportlovet så vi har inte bara suttit i husvagnen.
Nu har vi bytt husvagnen till husbil då tjejerna (14 och 17 år nu) inte är så lätta att få med längre. Nu krävde de bara att det skulle bli en resa till Grekland i år och det kommer det alltså att bli.
I långtidsplaneringen finns att jag ska ta min första vinter som pensionär i Grekland med husbil, det är några år att jobba ännu och dessutom måste Maria jobba några år efter mig också. Det kan kanske bli så att jag åker själv den första vintern. Vi får se vad som händer.
Svara med citat