Visa ett inlägg
  #10  
Gammal 2009-04-27, 18:13
ENIACs avatar
ENIAC ENIAC är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Kärrtorp, Stockholm
Inlägg: 492
Standard Sv: Update från Naxos!

Tack för glada och trevliga tillrop!
Efter 4 timmar med att torka flaskor och röja lite i baren på On The Rocks, sitter jag återigen på Sottovento och surfar. Ikväll ska jag bartenda på Primes öppningsfest. Ska bli spännande... Kan absolut NOLL om bartending, men Yiannis ska lära upp mig så smått. Har ännu inte bestämt mig om jag kommer jobba på Prime eller OTR i fortsättningen, det beror ju lite på timmarna och lönen.
Hamnar jag på Prime, så är det endast bartending. På OTR är det både servering och bartending... kan ju vara bra att ha båda meriterna i bagaget.
Sen så har vi ju kareoken på OTR, vilket kan vara väldigt underhållande
Idag har varit blåsigt och kallt också, och jacka + jeans är att föredra.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Om inte du varit på väg att söka jobb, och jag på väg hem, hade vi säkert suttit där och pratat ännu.
Det hade vi alldeles säkert! Jag hänger på Scirocco varenda kväll och dricker Papas wine. Gott, men farligt..!

Sägas bör, att den som kommer hit nu och söker jobb inte har några problem att hitta något! Jag har alldeles för många alternativ redan. Bara man är öppen och har lätt för att prata med okända människor så kommer jobben serverade som på beställning.

Citat:
Är inte alls avundsjuk.
Du är inte det, va?

Nu blir det en sväng förbi Scirocco i vanlig ordning, sen Prime! Lite nervös är jag allt... kanske jag får styrka mig med något i baren?
Svara med citat