Hei!
Ja, det kan blåse endel på Karpathos, men det har ihvertfall ikke stoppet meg fra å reise dit igjen og igjen og igjen...

Så SÅ ille er det ikke, altså! Tenker heller med skrekk på at det IKKE hadde blåst der, tenk så varmt det ville blitt! Jeg har bodd på Aegean Village flere ganger, og også Lakki Beach, som er nabohotellet. Det er kjempefint der, nesten nytt, trivelige leiligheter, fint bassengområde, og de har til og med en grønn og frodig gressplen!

Det er et sjeldent syn på Karpathos. Det ligger en fin liten strand rett nedenfor hotellet, også er det rundt 800 meter å gå ned til selve Amopi, med strender på rekke og rad. Eneste som kan være litt kjedelig i juli, er at det som regel kommer mange dagsturister dit, og det kan bli litt fullt på strendene. Men det fins jo så mange andre strender på Karpathos, lei en bil, og kjør litt rundt! Det er mitt tips. Da kan man finne akkurat hvilken strand man vil, det er så utrolig mange fine steder!
Håper du får en flott reise!
Hilsen Margrethe (som lengter...)
PS! Glem ikke å ta en tur på Mike`s restaurant inne i Pigadia! Og hils fra Margrethe