Har några frågor/funderingar som jag gärna skulle vilja ha hjälp med gällande vår flytt.
* Jag kommer att åka ner den 4 aug med min 2,5-åring i 5 dagar. På dessa 5 dagar ska jag titta på 3 lägenheter, skriva kontrakt och betala hyror (via en mäklarfirma där som jag talat med) och få nycklar. Ska även ta emot leverans med alla kartonger och möbler från Sverige. (köper allt här och skickar ner,orkar bara inte med IKEA i Athen...

Hinnner jag med allt detta på 5 dagar???? Mäklarfirman sa att lägenheterna står tomma för långtidsuthyrning och det är bara att titta,skriva under och betala hyror....Min mans morbror möter upp mig där och hjälper mig så jag inte blir totalblåst

Sedan åker jag tillbaka till Svedala och hämtar upp de andra två barnen och åker ner (utan bagage då). Mamma följer med och hjälper till med barnen,och att fixa med huset.
Alternativet är att jag åker ner med alla tre barnen och fixar allt, så slipper jag åka tillbaka och hämta dom..Frågan är hur mycket man kan få gjort med 3 barn som hänger i kjolen....De KAN ju vara med min mans släkt, medans jag fixar med allt, frågan är om de vågar.......
Hur ska jag göra???????

Jag är totalförvirrad! Tänk om allt slår bakut....Tänk om det inte alls går att få nycklar till lägenheten på en gång och så kommer värsta bilen från Sverige....Jag vette f*n hur jag ska göra. Min man kommer ner den sista augusti,han MÅSTE jobba klart sin uppsägningstid....Och vi kan inte åka ner tillsammans då för dottern måste börja skolan,och det kanske inte är så trevligt att åka direkt från flygplatsen till skolan....
Tips och råd mottages tacksamt!!!!