Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-27, 21:15
Gita Gita är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Crocs - för och emot

Hoppsan vad det hände mycket här sen jag loggade ut... Jo, Elisabet, fula eller inte... inte är de så fula egentligen, det är ju bara vad omgivningen har sagt. Egentligen tycker jag att de är lite gulliga, speciellt de i rosa.

Men vad säger ni - man kan inte ha strumpor och så blir man svettig när det är varmt - så de skall bäras när det är svalt - fryser man inte då?

Jag hade tänkt att ha dem som trädgårdsdojor, kanske som semesterdojor när man får klä sig lite mer slappt...

Tåsandaler har jag, sådana där Anoula hade hittat bilder på. Rosa med blommor på. Och så favoritskorna numera - Ecco sandalerna... De har nästan gått om tåsandalerna i skinn (med sula av svart gummi) gjorda av en gammal farbror i Gamlebyen på Rhodos...

High heels funkar inte längre, även om jag skulle gärna vilja ha sådana någon gång. Visst är det snyggt, men gone are those days... Fötterna har blivit breda och vill ha det bekvämt, helst i fotriktiga sandaler. Men jag har kvar mina guldsandaletter på vinden, av sentimentala skäl...
Svara med citat