Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-26, 21:02
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Boende i Pigadia början av augusti till mitten av augusti?

Da vi var på Karpathos i fjor, så lå romprisene på mellom 40 og 50 euro pr. natt (pr. rom ikke, ikke pr.person, vi var tre)
Regina ligger fint til og har baseng, men har ikke bodd der..
Stranden der er ikke noe særlig, helt grei, men ikke noe mer etter min smak så jeg hadde heller valgt å bo litt nærmere byen og heller tatt buss el. båt ut til andre strender.
Har du sjekket fly til Rhodos? Ofte billige biletter dit og flyet derifra koster ikke mye, man kan jo også legge inn en natt el. to der om man vil.

Jeg ville også ha bodd i Pigadia istedenfor Amopi om dere ønsker litt liv om kveldene. siste buss fra Pigadia og til Amopi går i 19 tiden og det blir dermed en ekstrakostnad med taxi hjem om kveldene... ( om det var så at økonomien var laber)

Lefkos er min favoritt , men der bor man bare om man vil ha en total bade og avslapningsferie.... ingen barer, discoteker el.l

Vi bodde en lengre del i Lefkos og noen dager i Pigadia. bodde på Iolkos som var helt greit like ovenfor bussstasjonen (bratt bakke) og ca. 5-10 min inn til sentrum og ca. 10 min til stranden

Ia
Svara med citat