Jeg sier som deg...Er det ingen fler "der ute"som kan gi noen tips???Er det ingen som har vært i Ialyssos? Jeg var bare en uke, og det ble lite farting rundt,men mest mat på Kaliva..det lå strategisk til på stranden...ikke så mye folk, og man ble godt kjent. Herfra kunne vi følge med solstolene,og beholde dem hele dagen, mens man satt og nippet til en Ouzo og koste seg med en gresk salat.

Av severdigheter har de Filerimomosfjellet,der oldtidsbyen lå, da Ialyssos var en maktfaktor-nå er det bare fragmenter av et Athenetempel fra 200 år før Kristus.
Moni Filerimou er et kloster, med vakker klosterhage og en allee som er en kopi av veien til Golgata og dekorert med illustrasjoner av Jesu lidelser. Et 18 meter høyt kors troner ved enden av alleen..Dette ser du allerede fra bussvinduet på tur fra flyplassen!!
Drifty;vi får skrive litt her på Kalimera når vi kommer hjem fra Hellas og dele informasjon

?
Jeg ønsker deg GOD TUR!!!(Hotellet du skal bo på er veldig STORT! "Mitt" har bare ca.35 rom, men liker dem sånn)