Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Primolut har fungerat klockrent på oss båda. Så snart man slutat ta dem trampar cykeln på som vanligt. 
|
Nu har jag letat på nätet efter fakta runt denna medicin ett tag, hade ingen aning om att den fanns...
Själv har jag testat hormoner i olika skeden i livet, men alltid fått lägga ner försöket p g a olika biverkningar, mest humörrelaterade.
Jag har insett att läkare måste skriva ut medicinen - gör de detta för en så banal sak som semsesterresa?
Jag tittar nämligen förtvivlat i almanackan och ser att på dagen det står Arlanda - Aten är det också dags att starta om cykeln
Undrar varför det mest är kvinnor som är intresserade av denna väsktråd...
Själva tänkte vi prova och resa med en ryggsäck (troligen 40 liters) och en kabintrolley, mjuk. Barnen tar varsin 30 liters säck, typ vuxendagvandringssäck. Och polletera bara trolleyn med alla vätskor i, resten handbagage.
Förresten är jag också ARG över att jag måste skicka vätskor. Både jag och dottern tål inte parfymer, och hur lätt är det att i Grekland hitta parfymfri tvål, schampo, SOLKRÄM o s v om väskan skulle försvinna
/Marianne