Sv: Mer fullbokat med Internet
Jag tror precis som Eva att det är de ställen som omskrivs mest som blir fullbokade och på övriga är det precis som tidigare men troligen har också resmönstret och resenärerna ändrat lite av att det går enklare att boka själv. Tidigare var det många som trodde att man måste gå via en resebyrå för att få tag på boendet, en del av dessa har nu hittat sätt att boka boendet själv och bokar då på de mest omskrivna platserna som då blir fullsatta.
Jag har själv försökt få fram lite information om platser som inte skrivs så mycket om här men som jag är helt säker på att ändå är fullgoda (eller kanske bättre) alternativ. Verkar vara nästan omöjligt att få informationen om dessa men jag är helt säker på att om vi styr runt med barnvagnen en stund på natten då vi kommer dit så hittar vi nånting att bo i.
Då det gäller fullsatta båtar så är det väl nog så att utbudet är sämre nu än för några år sedan, Koreanerna (Blue Star) tar mycket av passagerarna under lågsäsongen och då har inte de vanliga båtarna råd att överleva, sedan då det blir högsäsong så finns det inte tillräckligt med båtar att sätta in och då blir det fullt.
Mvh Janérik
|