Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
. Vi äger fem olika rullväskor och sex olika ryggsäckar (förutom säkert ett 20-tal småryggor!).
|
Hurra, ett helt nytt område för konsumtion. Jag vill också ha
Mer seriöst: tack för ett MYCKET matnyttigt inlägg, det ska jag fundera igenom ordentligt!
Ja, jag har varit och köpt en mindre rullis i dag, lite pinsamt att du skulle fråga för den är FÖR liten insåg jag när jag kom hem, den rymmer inte mer än ryggan så imorgon blir det ny shoppingrunda
Citat:
Ursprungligen postat av Myslo
Som helt grön greklandsresenär (första resan bär av till Milos i juni) så måste jag bara fråga vad ni använder wettexduk och fönsterskrapa till??
|
mkh har ju redan svarat, jag vill bara understryka att på enklare pensionatsboende är fönsterskrapa HELT nödvändig om man inte vill spruckna fiskarhälar samt svarta blöta fotavtryck i hela rummet
Citat:
Ursprungligen postat av mrwalker
Jeg har kjøpt meg en Osprey Meridian 28"/75L trillesekk.
|
Jag letade upp den och den var då en fantastisk säck

! Rena rolls roycen, jag förstår att du är jättenöjd med den. Men för mitt blygsamma - och bekväma resande - vore det overkill med en så exklusiv säck. Lite som att köpa skidor som Pernilla Wibergs och sen hasa runt på trottoaren här hemma
Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Fast nog var det längesedan man bodde på ett ställe utan duschdraperi...
|
Det har jag haft på väldigt få ställen under åren, faktiskt. Så jag släpar envist runt på skrapan.