Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-20, 13:05
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Väskfunderingar

Måste räta ut ett missförstånd först! Det är INTE en hård plastväska jag köpt - nån sån har jag inte ens funderat på. Väskan jag länkar till i startinlägget, inte ens den är hård plast.

Som jag skrev senare är det en duffelbag jag tagit hem. Den här (fast i annan färg):

Detta monstrum rymmer alltså 96,5 l och just nu väntar jag bara på att katterna ska behaga komma in från balkongen, så ska jag åka och byta den. Jag tog öppet köp i går, jag tar alltid öppet köp på allt för man vill ju inte vara slösaktig - och en gång vartannat år händer det faktiskt att jag lämnar tillbaka varan

Men:

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Tänk dig noga för, Inkfish. Ska du verkligen välja bort ryggan?
Det är precis sånt här jag INTE vill höra! ( )

Jag ÄLSKAR ju min rygga! Men den är lite för liten, jag är trött på att bara ha 50 l att röra mig med. Var och tittade på större ryggor men kom på att vad de flesta säger nu är att det är bättre med en väska att dra. Kanske borde jag lyssna på dem och vara lite förnuftig?

Och sen kommer Netwolf och väcker min ryggsäckslojalitet igen! Ryggsäck är ju ÄVENTYR, väska är resa

Hjälpsamme Arne föreslår via sms från Samos att jag ska behålla monsterbagen och hyra ut den som boende under namnet Rest & Luff.
Svara med citat