Sv: Föda barn i Athen???
Hej Sandra!
vill först bara önska dig en trevlig sommar på Ios, känner du dig ensam någon gång så kan du gå till café/baren Click. där jobbar två av mina bästa vänner Lina och lise! Hälsa från Klara så tar dom hand om dig! svenskor båda två!
vad gäller att föda i grekland så har jag ingen personlig erfarenhet...men jag bor precis vid det största BB:t i athen, Nosokomio Elena. det sägs vara mycket bra! tyvärr är de allrs flesta läkare korupta. det ska inte kosta extra när man går till ett kommunalt sjukhus, men dom tar ändå betalt, som dom sen lägger direkt i fickan. trist men sant! där kan du iaf göra undersökningarmm. men jag har ingen aning om hur det funkar som nästan fullgången...alltså hur dom gör då.....men det ska väl inte vara några problem. kanske kan du även göra undersökningar på santorini?
om det skulle vara så att du behöver någonstans att bo i athen, innan det är dags...så kan vi säkert fixa en säng hos oss. jag kommer vara i sverige då, men dimitris är här. Pm:a om det skulle behövas!
|