Ämne: Måndag 7/5
Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-08, 08:50
91kgs avatar
91kg 91kg är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Måndag 7/5

Go morron Ulf!

Ja det där med badet kan vänta vid dessa temp och det är inte mycket jag fegar för men kallt vatten

Detta du berättar om stölder mm fick jag en liten berättelse utav för 2 år sen när jag var i Kalives en morgon för att köpa tårta till tanten som hade födelsedag.

Det är ju bara en huvudgata i princip och jag var tvungen att vända och körde in på en tomt och inväntade trafiken för att kunna backa ut,då det kom 2 polisbilar varav den sista stannade och kom fram och frågade var jag kom i från?

Jag log och sa Sverige,han gick till sin kollega och utväxlade några ord sen åkte de bara.

Jag började fundera på om Tyskar eller Engelsmän som det är gott utav där nere inte var omtyckta och frågade senare på dagen en på ett IT-cafe.

Nä vadå och så berättade jag vad som hände och han berättade att hade du kommit från Albanien eller Bulgarien så hade du fått problem samt att han menade att stölderna hade ökat men var inte alls som typ i Thessaloniki mfl.

Ja det är tråkigt att det skall behöva vara så och själv så lärde jag känna en Bulgar som arb på vårat hotell som fick väga upp det goda mot det onda.

Mvh!