Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-06, 22:11
Outis avatar
Outi Outi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Platanias-Georgioupolis

Jag skulle välja Georgioupolis. Byn är bara så himla trevlig med massor av restauranger med fantstisk mat. Vi har bott på Georgioupolis Baach bägge gångerna och vi har faktiskt varit väldigt nöjda, mycket handlar nog om vilket läge man får på rummet. I somras fick vi rum vid poolen och det var kanon. Kan hålla med om att gästerna var något irriterande i somras, de var dock ej tyskar utan tjecker. Inte för att nationalitet har någon som helst betydelse i detta fall. Det var mest kaos vid poolområdet, ungdomar som spelade boll utan någon som helst respekt för övriga gäster. Bollarna kom farandes kors o tvärs när man låg och läste vid poolkanten och sade man till så viftades det bara med händerna i stil med "jag förstår inte engelska". Personalen verkade vara less på sina gäster, jag fick t ex en ordentlig utskällning för att jag tagit hotellets handuk ut från rummet. Signomi, men det var faktiskt min egen handuk! Eftersom gästerna hamstrade frukost stod det frukostvakter intill entrén så att maten skulle räcka till alla - det var på ett sätt lite komiskt - men vi drabbades å andra sidan inte av matbristen eftersom vi bodde i lägenhet och fixade frukosten själva. Men man ska inte störa sig på bagateller på semestern...vi var ändå mest på stranden och Edem. Trots det jag skrivit tycker jag väldigt mycket om hotellet och vi kommer nog åka tillbaka, för jag tycker att hotellet är trevligt i övrigt, med bra läge.
//Outi
Svara med citat