Ämne: Lördag 5/5
Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-06, 07:20
91kgs avatar
91kg 91kg är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Lördag 5/5

Hej!

Måste få tacka för dina dagböcker som är både roliga och intressanta att läsa och som säger mig mycket om dig som person!

Ja i dagens samhälle här hemma så kommer ställen som tex Kreta att betyda mer och mer även om grekerna har sitt.

Ang detta om döden så hade vi en liten diskussion här hemma då jag menade att om kanske 20 år så kommer det säkert att ligga någon döende på gatan och folk bara går förbi?

Trisst men som många funkar idag så kan det inte utvecklas åt något annat håll och själv är jag liksom du lite sargad av en tidigare skada(ben)och har erfarit och lärt mig se saker på ett annat sätt och känner bara att jag vill dra ned till Kreta och bara vara,åka upp i bergen träffa det genuina folket och utbyta en massa mm mm.....

Ang detta med svenskar så har jag en bekant vars syster arb hos en större rese arrangör och hon får tom utskällningar ibland för att vädret är dåligt!!!

Får se om man kommer ner nån gång snart för det skulle vara kul att få sitta och iaaktaga dig och Atonis en förmiddag*ler*

Tack ännu en gång för de fina breven!

Mvh!