Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-14, 12:58
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Bloggar på Kalimera

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Jag håller med Janérik om att de tar rätt mycket plats. Jag tror det skulle vara bättre om de hade en egen plats på sajten utanför forumet. Alltså att man kan klicka sig till dem från startsidan som till exempel resebreven. Möjligheten att kommentera kan väl ändå fungera för så fungerar ju andra bloggprogram.
Fast nu var det inte riktigt så jag tänkte, snarare tvärtom.
Tanken är ju att hörnorna ska flyttas ut från forumet enligt Jannes första inlägg i denna tråd. Jag tror att detta skulle göra att en del av besökarna på forumet försvinner till förmånen för bloggarna och forumet då skulle tappa besökare. Vi har ju bara en begränsad mängd med tid och får väl börja prioritera nånstans.
Det idealiska tycker jag vore att bloggarna finns kvar som sina hörnor och att de som vill starta en egen blogg får göra sin egen hörna precis som de hörnor som redan finns.
Vad jag sedan börjar sakna mer och mer är detta att forumet med automatik markerar allt som läst då man har loggat in en gång och sedan loggar ut. Säg att man har tid att läsa lite men inte allt, då har man sedan tappat kontrollen på vad man har läst. Det vore kanske också vettigt att kunna välja att ignorera en hel avdelning av forumet så att man inte ser den alls.

Mvh Janérik

Senast redigerad av Janérik den 2007-04-14 klockan 13:01. Anledning: Komplettering
Svara med citat